Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszyk

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

POMOC

 1.  Nie mogę się zarejestrować w waszym sklepie, co powinienem zrobić?

-W przypadku trudności z rejestracją prosimy o sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych . Jeśli mimo poprawnych danych problem występuje prosimy o kontakt z nami.

2. Jaka jest minimalna wartość złożonego zamówienia?

- Obecnie minimalna kwota do zamówienia w naszym sklepie wynosi 50 zł.

3. Jaki jest koszt dostawy zamówienia ?

- Koszt dostawy zależny jest od ilości i wagi zamówionych towarów i wynosi odpowiednio :

Styrobox + Wysyłka    do 0,6 kg  21,50 zł

Styrobox + Wysyłka  od 0,61 kg do 3 kg  24,50 zł

Styrobox + Wysyłka  od 3,01 do 10 kg  26,50 zł

Styrobox + Wysyłka  powyżej 400 zł  bezpłatnie

Uprzejmie informujemy iż istnieje możliwość bezpłatnego odbioru osobistego zamówienia złożonego w naszym sklepie bezpośrednio w siedzibie zakładu w miejscowości Gościejowice 13 a 49-100 Niemodlin.

Nasz sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.

4. Skąd pochodzą wyroby oferowane w sklepie internetowym ? 

- Nasz asortyment jest efektem wieloletniej pracy zakładu produkcyjnego w tym prowadzenia własnego skupu zwierzyny łownej. Jesteśmy specjalistycznym zakładem z wykwalifikowaną kadrą rzeźniczą.  Każda tusza dostarczona do skupu jest badana przez lekarza weterynarii, następnie na miejscu skórowana i rozbierana. Dzięki tym procesom mają Państwo pewność, że wyroby są zdrowe a przede wszystkim świeże.

5. Gdzie mogę sprawdzić skład produktów ?

- Informacje o składzie towaru dostępne są bezpośrednio na stronie danego wyrobu w zakładce ''produkt -> skład ''

A także bezpośrednio na etykiecie dostarczonego towaru.

6. Gdzie mogę sprawdzić datę ważności produktu?

- Data ważności danego produktu podana jest zawsze na etykiecie towaru.

7. W jaki sposób można dokonać płatności za złożone zamówienie?

- W naszym sklepie istnieje możliwość płatności w systemie PayPal, Dotpay a także przelewem tradycyjnym.

- Przy odbiorze osobistym w naszym zakładzie mają Państwo możliwość zapłaty gotówką lub kartą.

8.  Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupiony towar ?

- Każde zamówienie dostarczane jest wraz z dowodem zakupu (paragon) istnieje oczywiście możliwość wyboru faktury VAT w tym przypadku prosimy o kontakt.

Witryna stworzona na platformie